Vs: [CCF] Sac etiikka ?

jukka.kulha@nokia.com jukka.kulha@nokia.com
Mon, 4 Sep 2000 16:53:41 +0300

Moikka,

Mielestäni kumpikin kanta on perustelutua, mutta jos voisimme workkia esim
CQWW:ssä vain asemia, jotka osallistuvat kisaan, niin homman luonne olisi
ihan toisenlainen. QSOon tarvitaan kaksi asemaa, mutta ei kummankin tarvitse
"kilpailla". Kilpailuthan on DX:iä metsästäville oiva tilaisuus (SAC ei ehkä
kovin hyvä esimerkki tästä....). Omasta mielestäni sarjanumero ei pitäisi
olla se oleellinen osa, vaan yhteys. OH-kisoissakin on kautta aikojen saanut
kertoimen vaikka yhteydessä sanomat olisikin kopitettu virheellisesti.....

73 de Jukka OH2MA