[CCF] Radiosanomat

Marko Holmavuo marko.holmavuo@ps1.pspt.fi
Mon, 18 Sep 2000 21:45:18 +0300

> Mitä CCF ry. voisi tehdä saadakseen kilpailuworkkimista ei-hameille
>tunnetummaksi? Miten sen arvoa saataisiin SRAL:n jäsenistön piirissä
nostettua? >Ideoita?

Ehkä pitäis miettiä sopiville kontesteille "suomenmestaruus", "pohjoismaiden
mestaruus" ja "maailmanmestaruus" statukset. Näin asioiden suuruusluokka
saataisiin kohdalleen ja myös erilaisten tiedotusvälineiden mahdollinen
mielenkiinto voisi olla suurempi??
Samaten itsekukin voisi tarjota ympärillä oleville tiedotusvälineille asiaa
hieman maanläheisemmästä näkökulmasta....Kovin monelle ei-hamille SAC kisa
teksti-tv:n sivulla sano juuri mitään. "Pohjoismaiden mestaruus" taas voisi
kolahtaa paremmin..

Samalla se voisi lisätä myös ei-kontestereiden mielenkiintoa asiaa kohtaan??

Itse olen kaivannut näitä statuksia helpottamaan tilannetta jossa pitää
selitellä minkä takia tuokin tuolla istuu laput korvilla 2 vuorokautta
putkeen...

> Omasta mielestäni kontestit on kuitenkin yksi amatööritoiminnan
osa-alueista, jotka >voisivat kantaa ja viehättää näin
"internet-aikakaudella" ...

Ja kaikissa meissä asuu se pieni lehmä joka saa kilpailuvietin henkiin. Kuka
osaa herättää sen??=)

73 de JFN

PS. OH4JFN SAC abt. 1350 qso/ abt. 200 kerrointa. Myöhemmin tarkempi
yhteenveto...

--
FAQ on WWW:               http://www.contesting.com/ccffaq.html
Submissions:              ccf@contesting.com