[CCF] kotimaan kisoista

Jarno Savonen Jarno Savonen" <oh6nj@nic.fi
Sat, 29 Dec 2001 12:41:18 +0200

Ugh!

En malta olla kommentoimatta :)

> Mielestäni tilanne on nykyään paljon parempi!

Minun mielestäni taas ei. Nykypäivänä taitaa olla niin, että oikeiden
6/7/8/9-piiriläisten osuus kisailijoista on kärsinyt inflaation.

> Nykyään on mahdollisuus jopa voittaa ilman että on se kaveri OH9-piirissä
antamassa sen yhden kertoimen.

Tämä toisi mielestäni haastetta, sen sijaan, että jyyrätään omalla jaksolla
ja toivotaan, että kyllä se naapuri antaa sen 9-kertoimen tuosta vierestä...
Tässä suhteessa vain nollien kohdalla on poikkeus.

> En siis usko, että tämä sääntömuutos olisi ollut aktiviteetin laskun(?)
syynä. WRTC vapaat harjoitukset osoittivat, että oikeilla keinoilla on
mahdollisuus saada kotimaan kisat uuteen kukoistukseen.

Niin, riippuu missä ne asemat sijaitsevat.... taisin muuten olla pohjoisin
asema WRTC:ssä. Keski-Suomi-Jyväskylän mlk-OJ6N. Eikö niin että mitäs niillä
pohjoisen asemilla on virkaakaan näissä kisoissa...?
Muutos on siihen suuntaan, että kohta kisat voidaan pitää 70cm:llä
(verrannollinen etäisyyteen).

Käykääpä joku näyttämässä miten pysti pokataan Sodankylästä.

73 de Jarno, OH6NJ

--
CCF on WWW:               http://www.qsl.net/ccf/
Submissions:              ccf@contesting.com