[CCF] kotimaan kisoista

Teijo Murtovaara teijo.murtovaara@pp.inet.fi
Sun, 30 Dec 2001 16:45:02 -0000

----- Original Message -----
From: Jarno Savonen <oh6nj@nic.fi>
To: <ccf@contesting.com>
Sent: Saturday, December 29, 2001 4:14 PM
Subject: Re: [CCF] kotimaan kisoista

> järjestelystä. Myöskin kisan järjestäminen
> aamupäivästä ei häiritsisi juhlapyhien tuota toista rakasta harrastetta -
> syömistä.
>
> 73 de Jarno, OH6NJ
>

> --

Juuri tuon huonon ajankohdan takia en ollut mukana kummassakaan
Joulukisassa, vaikka olisikin ollut mukavaa olla mukana edes jakamassa
pisteitä muille. En aio tulevaisuudessakaan ruveta järjestelemään
Joulupyhien ohjelmaani Joulukisan ehdoilla. Uskon olevan paljon muitakin,
joille aamupäivä sopisi paljon paremmin. Siis mitkään muutokset sääntöihin
eivät lisää aktiviteettia ainakaan minun kohdalla, ellei ajankohta muutu
aamupäivään.

Teijo, OH6NIO

--
CCF on WWW:               http://www.qsl.net/ccf/