Re(2): [CCF] kisat, tarkastukset ja lokiohjelmat ?

Lehto Raimo ELISA raimo.lehto@elisa.fi
30 Dec 2001 22:19:00 +0200

Olen ehdottanut muutamalle henkilölle jo aiemmin että SRAL:n kilpailuvaliokunta
on saatava uudelleen toimintaan. Jukan ehdotus kokoonpanosta noudattaa
ehdottamaani linjaa. Ehdotan että kilpailijoita edustaa ccf joka valitsee
keskuudestaan edustajan.

jukka.kulha@nokia.com  (30.12.2001  13:02):
>Moikka,
>
>Juhan kirjoituksessa oli hyvä pointti: Meitin on tehtävä jatkosuunnitelmat
>yhdessä ja se tarkoittaa, että mukana ovat vähintään seuraavien alueiden
>edustajat:
>- kisojen järjestäjät
>- kilpailijat (me kaikki)
>- SRAL (kiertoliikennenpalkinnot, RA ja yleiset linjaukset)
>- lokiohjelmien tekijät
>- tarkastuohjelmien tekijät
>
>Tovon mukaan saamme ed. mainitusta kokoon porukan joka pohtii saatuja
>kommentteja ja tuo ne myös julkisesti ruodittavaksi.

> [...]

Raimo Lehto
Elisa Networks Oy/ Teletilat
PL 400, 00061 Elisa
Puh. 010 26 23006, 050 552 1153