[CCF] Fw: [TOEC] Re: NRAU-Baltic resultat - svar från LA9HW

Pasi Luoma-aho pasi.luoma-aho@sysopen.fi
Mon, 08 Jan 2001 10:33:05 +0200

Moj.

Sikäli kun en pahasti täällä kaamoksessa ole asiaa väärin ymmärtänyt, LA9HW:n
edeltäjältään LA4EU:lta aikanaan viime keväänä saaman 'claimed score'-listan ja
log-file-kasan mukaan mitään logeja ei pitänyt isommin puuttuman, ja mies on
keskittynyt saamiensa logien tsekkailuun.  Nyt mies lievästi hämmästelee
saamiansa / kuulemiansa puutos-infoja  (joita taitaa olla joltisenkin paljon...
kuuluneeko esim. mahdollinen "kaikkien sarjojen voittaja" YL2KL tähän
sarjaan...).

Jan LA9HW valittaa tapahtunutta, yrittää selvittää tilanteen, ja aikoopa ottaa
asian / sekamelskan esille myös paikallisessa kontestikomiteassa (NRRL).

Eli jos olet lähettänyt logit, kukaties saanut jopa asiasta kuittauksen
LA4EU:lta, mutta et löydä itseäsi listoilta, ei muuta kuin lähetät kiiruusti
puuttuvat logit uudelleen mahdollisen hävikki-selityksen kera, nyt suoraan
LA9HW:lle e-mail-osoitteeseensa:  janalme@online.no

73 de OH2IW/ex-OH9 , Kittilä / Levi

PS.
Se minulle jäi vähän epäselväksi, josko LA9HW aikoo lähettää asiasta tiedotteen
kaikkiin osallistujamaihin, vai pääsevätkö mahdollisista korjaustoimista
osallisiksi vain ne, jotka älyävät asiaa kysyä... koskapa Jan sanoo, että " Jeg
vil i så fall avvente tilsvarende reaksjon fra deltagere i de øvrige land..."
Eli mahtaako joku varmistaa, että myös baltit osaisivat lähettää "kadonneet"
loginsa uudelleen, nyt LA9HW:lle... (?)