[CCF] TH6DXX trapeista

markku.a.oksanen@nokia.com markku.a.oksanen@nokia.com
Wed, 10 Apr 2002 11:11:42 +0300

Hei,

Minä olen kunnostellut noita useitakin - trapin toisessa päässä ( lähempänä puomia) on se kuori kiinni putkessa peltiruuvilla joka kannatta tarkistaa kiinni olevaksi, se on sen mustan tulpan peitossa normaalisti.  En usko että kela sinänsä olisi auennut irti jos olet vain trapin kuoresta kääntänyt ja antenni on bandilla sinänsä.

Markku
OH2RA