[CCF] OH-kilpailuista ja palkinnoista

Erkki Suikki oh1lvr@kotilo.saunalahti.fi
Sat, 5 Jan 2002 15:02:23 +0200 (EET)

huom. teen isoilla kirjaimilla KOROSTUKSEN, kun Eudora
postilaatikossa ei ole muuta keinoa...
...Terve kaikille...! - Tomi OH6EI kirjoitti mukavasti
OH-kisoista ja palkinnoista... mulle (OH1UP) tuli eilen
paksuhko kirje SRAL.sta, muiden laskujen joukossa, ja
kirjessää oli MITALI "Black Cat HF   OM Yleisl. I
OH1UP"...! (Mulla on jo ennestään 2 mitalia ja 3 pyttyä
ynnä seinillä 20 voittotositetta, ja mapissa 30... 42
vuoden kuluessa
eri saavutuksista OH6UP, OH1UP ja OH1-688, hyvä Erkki!)
Ja olen harvakseen ottanut osaa kilpaluihin omaksi ilokseni
ja kerännyt OH-kortteja ja kuntia ym. Vaasassa vein koiraa
ulos joskus kesken kilpailun...
Siis: mun elämän tilanne on monta vuotta ollut, etten
pääse matkustamaan niihin kilpailufoorumeihin  enkä edes kesälei-
rille, ellei se ole Turussa, Raisiossa (!) tai Naantalissa,
niin kuin se on joskus ollut (ei Raisiossa ole kunnon linja-auto
asemaakaan, ranskalainen koroke vaan).
Siis: kyllä palkinnot voi SRAL lähettää postissa,
ei se niin suuri kuluerä ole?       -   Ja mua
nauratti Tomin jutussa (CCF) se, että hän oletti jonkun
MUUTTAVAN erikoisesti kilpailun tähden jollekin harvemmalle
alueelle, kun esim. radioamatööri-omakotitalo on myynnissä,
mastot ja valmiudet tekevät talolle ARVONLISÄÄ: jos talon
muuten saisi 168 000 eurolla, se maksaakin 233 000 euroa!
(loppusumma oli 1,4 milj mk) .... työttömänä on hauska
tutkia noin isoja lukuja, mutta paree on tutkia niitä
matemaatikkona, ei käytännössä asunnon ostajana.
Australian RTTY-kilvasta tuli kaikille tulosluettelon ohessa
viesti, että jos haluatte tulokset/palkintoja, lähettäkää
£ 5 / $ 10 tms. lokin yhteydessä, ja e-mail lokien sijaan
loki levykkeellä + paperituloste...(tässä kisassa pistelaskua
varten tarvitaan monimutkainen taulukko, joka päivitetään uusiksi
joka vuosi, ei ihme että hän oli saanut 570 e-mail
lokia, joista 380:ssä oli ollut virhettä (vanha loki, epä
täydellisyyksiä ym.) - Vain arvata saattaa, ottaako monikaan
enää osaa tuohon kisaan.
NYT  huomenna on taas peruskisa, palkintoja ei jaeta, mutta
on eri kiva tavata (erikoisesti CW:llä) uusia radioamatöörejä...
huomenna on laajennettu peruskisaa, että perusluokassa on myös
kerho/    sivupersoona workkijat,   TERVETULOA! Jäämme
odottamaan QRSS-amatöörejä (25 mki/min) sinne kans. Nuorna on
 vitsa väännettävä!     73...! workitaan         Erkki    OH1UP
(Mun oma "hiljaisuus" nyt parin kk:n ajan on ollut.. äiti
muutti Taivaan kotiin (16.12.) ja eläessäänkin järjesti
 mulle työtä ja menoa; nyt kuoltuaan järjesti taas työtä ja menoa.
Olin 16.12. su juuri lopettelemassa Naval Contestia, kun suruviesti
tuli sairaalasta. ) (Nyt kuoleman ja minun välillä ei ole ketään.)
Teidän ystävänne           Erkki.

--
CCF on WWW:               http://www.qsl.net/ccf/
Submissions:              ccf@contesting.com