[CCF] OH-Kisat

oh1jt@kolumbus.fi oh1jt@kolumbus.fi
Sat, 5 Jan 2002 16:32:08 +0200

Tervehdys vain kaikille !
Mielenkiinnolla olen seurannut reflectorilla aihetta OH-kisat !

Tomin mailisssa oli monta hyvää kohtaa.

Korostaisin, että Srallia on turha ruikuttaa apuun, kun kerjätään lisää väkeä OH-kisoihin. Kyllä muutoksen täytyy lähteä kilpailijoista. Ts tehdään rakentavia ehdotuksia sääntömuutoksista ja kokeillaan. Helppo on aina palata vanhaan.
Nykyään kun on pelit ja vehkeet ei liene mahdotonta saada ihan kunnon lokintarkistuksiakin tietämyskoneilla ja vielä lähes reaaliajassa (esim alle 2 vkoa) Pistetään lokintarkastusformaatti pystyyn ja eletään sen mukaan. Mallia voisi ottaa esim CQWW-kisasta, jossa ei ole loki pakkoa, mutta muuten oivat tarkistusmekanismit. Esim Uniq ajot ja penaltit.
Täytyy myöntää, että WRTC mallinen kopaisu oli minun mieleen. Tuntui mailman tyhmimmältä hommalta Joulukisa WRTC kisan jälkeen.

73´s
juha

--
CCF on WWW:               http://www.qsl.net/ccf/