[CCF] Vs: [CCF] Pileuppi-käytöstavoissa ja/vai aneeteiss a kohentamista...?

Martti Laine martti.laine@kolumbus.fi
Mon, 7 Jan 2002 18:24:19 +0200

Tiedatko Marko mista DX-uran pituuden nakee ihan
ulkoisesta olemuksesta? "Virkavuodet" ovat suoraan
verrannollisia  DXreiden housujen "haaraleikkauksen"
korkeuteen!  Mita matalammalla haaraleikakus -  sita
suurempi on maaluku.

Ehka et viela tiedakaan naita DXaamisen lainalaisuuksia?
Tuo Sinun vaittamasi oli ihan uusi - sita taytyy nyt tutkia.

Minun oletukseni on aina ollut, etta ne joilla ei ole manitsemaasi
dx-uraa - ottavat ensiaskeleita eivatka oikein tieda milloin
ja missa kutsua? Ehka ne ei sen takia aiheuta hamminkiakaan.

Toivoo, Martti, 40-vuotta mittarissa. Workin 5W0VK/A35VK
jaksolta. Onneksi vastasi ensimaiseen kutsuun.