[CCF] Kilpailutoiminnan erikoispalkinto

Timo Timo" <timo.klimoff@kolumbus.fi
Sat, 12 Jan 2002 16:45:34 +0200

>          Ehkä suomalaiset ovat vähän liian ujoja kertomaan saamistaan
> palkinnoista. Kilpailijathan ovat erityisen nöyriä ja hiljaisia. Kyllä nämä
> palkinnonsaajat pitää muilla tavoin tuoda esiin.

Ja kilpailijoiden pitää se itse tehdä, koska kukaan muu ei sitä tee meidän puolestamme.

>          Kun Timo, OH1NOA, krokotiilimaiseen tapaansa (tiedättehän, iso suu
> ja ... silleen) väitti meilissä 7.1.2002 seuraavaa: ....

SRAL:n puheenjohtajalla taas tuntuu olevan halua heittää henkilökohtaisia herjauksia reflektorilla [keväällä hän sanoi minun olevan idiootti mutta se ei tainnut mennä julkiseen levitykseen] , mutta koska olen jo tottunut siihen niin eipä siitä sen enempää. Kun olen vaan tällainen SRAL:n rivijäsen ... mutta mitä me turhaan räpistelemme, kun meille on todistettu aukottomasti että kilpailijat on huomioitu hyvin kilpailutoiminnan erikoispalkintoja julkistettaessa!
Jenkeissähän ovat poistamassa ARRL kisojen täydellisiä tuloksia QST:sta.

> päivität sieltä vanhoista lehdistä vuotta
> 1992 vanhemmat palkinnot tänne

Minulla on muistikuva, että OH7NW olisi saanut historian ensimmäisen.

> ja samalla CCF:n sivulle ikuisesti
> nähtäväksi?

Ja varmaan SRAL:nkin sivuille? Koska em. huomasimme tilastoinnin näissä palkinnoissa olevan hiukan "vaiheessa" niin ehkä nyt kannattaisi hommaan tehdä parannus? Muista vuosipalkinnoista muistelen nähneeni joskus listoja taaksepäin.

Ja Narutellaan vastustajat !

73, Timo OH1NOA

PS: ja jotta tässä meilissä olisi tilkkeeksi asiaakin ja ensimmäisen kappaleen jutut täyttyisivät niin kerrotaan että WAESSB 2001 tulokset on nyt julkaistu:
http://www.darc.de/referate/dx/fedcw1s.htm

--
CCF on WWW:               http://www.qsl.net/ccf/
Submissions:              ccf@contesting.com