[CCF] RE: [CCF] RE: [CCF] Re: [CCF] RE: Vs: [CCF] SAC:n tulevaisuudesta - mietteitä SAC 2002:n jälkeen

jussi-pekka.sampola@vacon.com jussi-pekka.sampola@vacon.com
Wed, 9 Oct 2002 06:13:32 +0000

Morjesta,

Kannatan Jukan 2MA:n ehdotusta. Lokakuun 1./2. viikonloppu voisi olla
siinä mielessä hyvä, että kun kontesterit virittelevät aseitaan CQWW
SSB osaan, niin näin heillä olisi paikka & aika jossa testata kalusto
kuntoon.

Vuositason kokeilut sekoittavat pakan, kun näissäkin ympyröissä tiedonkulku
on avainasemassa. SSB-viikonlopun takaisin saannissa voi syntyä ongelmia
muiden kisojen järjestäjien kanssa, kuten Jukka jo mainitsikin.

t.J-P, -6RX

                      <jukka.kulha@noki
                      a.com>                   To:       <harri.mantila@nokia.com>, <oh6xx@sral.fi>, <jari.jokiniemi@nokia.com>,
                      Sent by:                  <ccf@contesting.com>
                      ccf-admin@contest        cc:
                      ing.com                  Subject:  [CCF] RE: [CCF] RE: [CCF] Re: [CCF] RE: Vs: [CCF] SAC:n tulevaisuudesta -
                                                mietteitä SAC 2002:n jälkeen

                      08.10.2002 18:23

Moik,

Harri ajatus uudesta viikonlopusta on tutkimisen arvoinen asia. Ei ole
tämänkertaisessa keskustelussa vielä tullut esille muttaa asiasta on
aiemmin kyllä ollut puhetta. Ongelma lienee "hyvän" viikonlopun löytyminen.
Itse kannatan sitä, ettei osia eroteta liian kaukais toisistaa. Tällöin
lokakuun alun viikonloput pitäisi tutkia ensimmäisenä.

73 de Jukka