[CCF] Kannatan/en kannata

Juha Valimaki juha.valimaki@lut.fi
Fri, 11 Oct 2002 11:40:48 +0300

Hei (taas)...

Tässä vielä koottuna omat asiani SAC -sopan tiimoilta. Maailma ei ole
mustavalkoinen.

KANNATAN sac -osien yhdistämistä JOS:
- Siitä on yhteinen selkeä mielipide (ainakin makroasioista)
- Yhdistämistä tukevia toimenpiteitä toteutetaan. Ideoita esitetty laajalla
rintamalla.

- TÄLLÄ HETKELLÄ kannattanee siis pitää ERILLISET OSAT. Pelkässä osien
yhdistämisessä ilman tukitoimia ei ole järkeä. Ilman analyysejäkin lienee
selvää että jos meillä on sama aktiviteetti niin osien samanaikaisuudella
yksittäisen moden suosio hieman hiipuu. Miten käy ulkomaisen aktiviteetin kun
skandinaaviasemia on kokonaisuutena enemmän tarjolla?

- Ulkomaisen aktiviteetin/mielenkiinnon lisääminen oli siis pääsyyni oheiselle
keskustelulle. Aloitehan muuttamiseen tuli nimenomaan ulkomailta.
Tarkastelunäkökulmasta riippuen asiaan löytyy takuulla monia mielipiteitä. SOAB
ja ehkä myös SO20 ja SO15 miehet ovat kohtuullisen tyytyväisiä qson kulkiessa
rattosasti. Itse osallistun tulevinakin vuosina todennäköisesti multisessioihin-
 jos on aikaa. Rahalle on muuta käyttöä kuin kilpailukykyinen asema ko.
setupeille.Vuodesta -97 lähtien en ole tosin ollut fonessa mukana. Kahden
peräkkäisen viikonlopun vapaa muilta asioilta on liikaa.

- Rtty haudattiin ilmeisesti jo Karin toimesta. Ja oikeassa olet, Kari.
Itselläni ei ollut kirjoitushetkellä käytössä kilpakalenteria... Toista
samantyyppistä ryttykisaa ei liene mitään järkeä pitää niin lähekkäin (siis
SARTG ja mahdollinen RTTY).

- Hämmästelin, Tonin, OH2JTE, mailia ,jossa hän kyseenalaisti niiden
henkilöiden kommentoinnin joita ei ole näkynyt tulosluettelossa pariin vuoteen.
Tämä oli mailin ensimmäisenä aiheena...  Tunsin piston sydämmessäni. Muistin
samassa lisänä että olin osana M/M porukkaa OH3BI:na vuonna 2000, mutta jostain
syystä lokimme lähetyksestä huolimatta ei päätynyt listoille.  Historiaa
hyväksikäyttävä arvovalta-aspektipelleily on kivaa! Jos välttämättä lähdetään
miettimään tälläisiä asioita eikä pysytä itse pääasiassa voin itsekin kysyä:
OH9MM lokissa CW -osassa 2862 Q v. 2002. Workittuna vasemmalla kädellä. Kenellä
oli enemmän- siis Suomessa....?

73
Juha