[CCF] SAC soppa...

Tomi Ylinen OH6EI tomi.ylinen@pp.inet.fi
Sat, 12 Oct 2002 10:01:30 +0300

Olen ollut tässä aihetta käsittelevässä sähköpostikomiteassa mukana ja
täytyy tunnustaa että ehdin jo äänestääkin CW ja SSB -osien yhdistämisen
puolesta. Seurattuani tätä keskustelua olen ajatellut asiaa tarkemmin ja
kyllähän se on niin että parempi on jatkaa vanhaan malliin. Foneosan
kusomääristä voi hyvin päätellä ettei se RTTY paljoa rokota. Osia
yhdistämällä ei kuitenkaan saavuteta 1500 +1500 = 3000 tulosta vaan
luultavasti maksimikusomäärää säilyisi jokseenkin ennallaan tai kasvaisi
ehkä hieman mixed-modessa.

Mikäli ei pysty tai ehdi workkia molempia osia ja RTTY-kisaa on tehtävä
valintoja. Sellaista on elämä.

Aamuöiden turhautumiseen olen ehdottanut lääkkeeksi sitä että scandit saavat
workkia myös toisiaan 1p/qso. Ehdotus on selvästi saanut vastakaikua.

Tonin ehdotuksissa oli paljon järkeä. Kuulin että Rami on luopumassa
kontestimanagerin hommista. Olisipa tosi hienoa jos Toni ottaisi homman
hoitaakseen.

t T