[CCF] Eham survey

jari.jokiniemi@nokia.com jari.jokiniemi@nokia.com
Tue, 15 Oct 2002 08:12:27 +0300

Saatikka että kysymyksen esityspaikka ei takuuvarmasti ole likipitäenkään amatöörikuntaa edustava. Jotakuinkin täysin varmasti aktiiviset kilpailijat ja aktiiviset ei-kilpailijat lukevat ehamia merkittävästi ahkerammin kuin satunnaiset operaattorit. Joita kuitenkin on jokseenkin varmasti valtaisa enemmistö. Toisin sanoen tästä kysymyksestä tässä nimenomaisessa paikassa saadaan takuuvarmasti lopputulokseksi pelkkää hölynpölyä.

-Jari, OH3BU