[CCF] Cabrillo lokin suosiminen

Pasi Luoma-aho pasi.luoma-aho@sysopen.fi
Tue, 15 Oct 2002 09:33:26 +0300

Moi,

Henkilökohtaisesti olen lieväksi pettymyksekseni törmännyt mm. WRTC:n yhteydessä tämän ns. standardin kohdalla muutamaan erilaiseen versioon... eli muutaman sarakkeen heittoihin eri Cabrillo-tuotoksissa...

Sinänsä ajatus toki on kannatettava, kunhan vain saisivat Canrillo-datan tuottajat ensin homman oikeasti standardoitua.

73 de Pasi OH2IW/OH6UM