[CCF] Ei-kilpailuun osallistuvien asemien workkimisen salliminen

Pasi Luoma-aho pasi.luoma-aho@sysopen.fi
Tue, 15 Oct 2002 09:42:13 +0300

Ettei tämä vain johtaisi siihen, että verissäpäin workkijat ryhtyvät workkimaan "kaikkea mikä liikkuu" varsinaisten kisa-qsojen puutteessa... Aikaahan tähän kyllä jää... Mitä siitä mahtaisivat tykätä ei-kontesterit?

Henkilökohtainen ensivaikutelmani on, että tätä ei pitäisi sallia.  Epäilen edessä olevan jonkinasteisen "bordellin", joka ei olisi eduksi SAC:lle.

de Pasi OH2IW/OH6UM