[CCF] RE: [CCF] Virheellisestä yhteydestä rankaisupisteet

Pasi Luoma-aho pasi.luoma-aho@sysopen.fi
Tue, 15 Oct 2002 09:53:02 +0300

Jonkinlaisen penaltyn suhteen äänestän sinänsä KYLLÄ, mutta se, miten virheellinen yhteys päätellään, vaatii vielä tarkentamista.  Miten esim. toimitaan niiden kerroin- tai muiden vasta-asemien suhteen, jotka eivät ole toimittaneet lokiaan tarkastukseen? Pitääkö ko. asematunnus löytyä "riittävän monesta" lokista, jotta olisi ok?

Tuli taas mieleen, että Russian DX kisassahan taitaa olla käytössä joku tsydeemi, jolla puuttuvia lokeja rekonstruoidaan ohjelmallisesti, ja qsojen (epä)kelpoisuutta tutkitaan sitten tarvittaessa aina niihin verraten.  Tai jotakin sinnepäin...

de Pasi IW/UM