[CCF] RE: [CCF] RE: [CCF] Re: [CCF] SAC - äänest ys

Pasi Luoma-aho pasi.luoma-aho@sysopen.fi
Fri, 18 Oct 2002 11:02:17 +0300

Tässäpä näkyykin se pieni ero.  Nojatuolikisailu on mukavaa, siistiä ja hauskaakin - en sitä kiistä.  Olen harrastanut sitä itsekin, ja harrastan vastakin.  Toisinaan harrastan myös haasteellisempaa kisailua.

de Pasi, OH2IW/OH6UM