[CCF] "Jokkisluokka"

korpela@mappi.helsinki.fi korpela@mappi.helsinki.fi
Fri, 18 Oct 2002 12:26:38 +0300

Jari tuntee näemmä asiaa paremmin. Mulla tää ei tullut
just mileen, vaan olen pohtinut tätä pidempään.

  Jari oli huolissaan, että jokkisluokka olisi se, 'missä
  raha haisisi'.

  Näitä kisoja (SAC) olisi kuitenkin vain kerran vuodessa,
  joten vuoden 'asema' olisi lainassa, ja se harmittaisi,
  jos pitäisi antaa automaattilinukka + antenneja
  1500 EURolla vuodeksi lainaan. Ja jos ostanut kaveri
  ei seuraavana vuonna tulisi mukaan kisaan, vaan alkaisi
  workkia vain DXiä, harmittaisi se pirusti. Tavaroita
  ei voisikaan ostaa takaisin!!!

  Siis toisin kuin väitit, tämä veisi rahan hajun hommasta
  pois.

  1990-luvun alusta pärjäämiseen tarvittavan kaluston kus-
  tannukset ovat noin nelinkertaistuneet. Jokkisluokka
  olisi "WRTC:tä" SAC:n sisällä. Ehkä "Jokkis" -luokka on
  nimeksi huono, mutta väitän, että t ä s s ä  o l i s i
  i d e a a.

  Mua ainakin kiinnostaisi pirusti ottaa miehestä mittaa
  WRTC-tyyliin.

  Säännöt:

  Kisassa käytetty kalusto on ilmoitettava etukäteen, ja
  se on oltava valmis myymään 1500 EUR hintaan. Jos saman
  kaluston haluaa ostaa moni, ostaja arvotaan. Ostaja
  purkaa antennit jne.

  1WZ, ilkka