[CCF] OH9MM SAC CW M/M

Juha Valimaki juha.valimaki@lut.fi
Tue, 24 Sep 2002 18:48:30 +0300

Moro,

Kavereiden kanssa päätettiin workkasta SAC CW M/M field day tyyppisesti ilman
turhia paineita. Samalla kartoitettiin mahdollisia ongelmia Gambiaa ajatellen.
Niitähän oli... 12 tuntia korjausta 12 tuntia operointia. Suurin osa ongelmista
eivät vaivaa Gambiassa.

Pääsäntöisesti äänessä vain kahdella asemalla. Hetkellinen lähes hekumallinen
saavutus oli operoida pari tuntia jopa neljällä asemalla.

Kompuutteripuolella meidän täytyy nähtävästi tehdä vielä parannuksia. Jätimme
toiveet saada kaikki koneet samaan verkkoon kun virittelimme niitä kontestin
pari ekaa tuntia. Tuloksesta ei siis muuta kerrottavaa tässä vaiheessa kuin
enemmän kuin 2700q.

Itse olin tähän täysin tyytyväinen. Ainakin jos ottaa huomioon antennien
painon. Kaikki käytetyt antennit painoivat yhteensä 27 KG!!! Totta kai tähän
sisältyy myös kevyt masto ja koksit. Onneksi painot moninkertaistuvat
Gambiassa, jotta saadaan aikaiseksi parempi signaali.

73
Juha, OH9MM