[CCF] Ehdotus

Lehto Raimo ENET Raimo.Lehto at elisa.fi
Mon Apr 28 14:17:31 EDT 2003

Kannatan Pasin ajatusta. Kerhopytyn saa minun puolestani antaa tähän kerhotiimikäyttöön. Alkuperäinen ajatus, kun Jukan 2MA kanssa suunniteltiin kerhopyttykisan sääntöjä, oli saada kerhoaktiviteettia aikaan. Kolme asema 100 W ja dipolit periaatteella voisi pärjätä. Monsteriasemat M/M olkoon omassa sarjassaan. Ei niitä voi verrata tällaisiin tiimi asemiin. Lisänä meillä oli vielä ehto, että kerhon tulee olla omalla kutsullaan mukana kisassa. Mikäänhän ei estä ettei se voisi olla M/M asema ja kilpailla omassa sarjassaan. Nykyinen M/M luokka on hankala Sainiossa. Se on enemmän M/S sarja. Ei siinäkään mitään pahaa ole sinänsä. Kehittäähän sekin osaamista ja softia omalla tavallaan..
Ei ahtaita sääntöjä jossa pakotetaan 30 min periodille/ bandi, selvät M/M ja kerhojoukkueluokat. Tässä ensi vuodeksi eväitä..
Raimo Lehto
Elisa Networks Oy/ Teletilat
PL 400, 00061 Elisa
Puh. 010 26 23006, 050 552 1153