RE: [CCF] K.S. Sainion kilpailun säännöt kommenteille

Lehto Raimo ENET Raimo.Lehto at elisa.fi
Mon Apr 28 14:27:25 EDT 2003

Tässä on jaksot minusta ihan ok. Antaa mahdollisuuden siirrellä bandien välillä asemia. Tässähän on M/M luokka mukana jos sitä jotkut kaipasivat. Sehän on aina ollut ja on oma luokkansa. Sillä ei vain voi osallistua kerhopyttykisaan RA 12/ 2003 sääntöjen mukaan. Ei ole vertailukelpoista että joku kerho voi osallistua siihen kolmella M/M monsterilla muiden räpiköidessä pikkupyssyillä singlemiehinä. Jos halutaan siihen muutos on ensin muutettava kerhopyttykisan sääntöjä.

Raimo Lehto
Elisa Networks Oy/ Teletilat
PL 400, 00061 Elisa
Puh. 010 26 23006, 050 552 1153