Re: RE: [CCF] Henkilökohtainen näkemykseni

Jari Hiltunen jari.hiltunen at luukku.com
Mon Jul 28 20:24:01 EDT 2003

jukka.klemola at nokia.com kirjoitti 28.07.2003 kello 13:18:

> Olen kysynyt Jarilta, OH4BC, mikä on Mustan Hevosen kokous.
> Itse en tiedä mikä se on.
Syy miksi en halunnut kirjoittaa tarkasti tästä asiasta on se, että tähän sisältyy monesta lähteestä tulleita huhupuheita ja että kokouksen olemassaolo asettaa varjon myös selvitysmiehen työlle, jonka kuitenkin toivon olevan objektiivista.

Huhupuheet siis menevät näin: "Ravintola Mustan Hevosen kokous pidettiin ennen vuosikokousta. Kokouksessa oli läsnä 11 henkilöä, mm. selvitysmies, toiminnanjohtaja, yksi hallituksen jäsen jne. Tässä kokouksessa oli sovittu vuosikokouksessa pidettävät puheenvuorot (mitä siellä puhutaan ja miten puhutaan), kuka valitaan selvitysmieheksi ja miten asetetaan kysymykset siten, että puheenjohtaja joutuu huonoon valoon. "

Mustasta Hevosesta muuten puhuttiin ensimmäisen kerran kesäleirillä ja yhdellä herralla oli kuulema aiheeseen liittyvä paitakin päällä. Tuleeko tästä sitten seuraavan kesäleirin "hitti"?

Minähän en voi tietää onko tämä tieto totta. Aika näyttää.

> Kesäleirillä ollut nimilista oli minun aikaansaannokseni
> eikä perustu mihinkään kokoukseen.
Pahoittelen väärinkäsitystä ja pyydän sitä nöyrimmästi anteeksi.

73's

Jari OH4BC

Maksuton sähköposti aina käytössä http://luukku.com
Kuukausimaksuton MTV3 Internet-liittymä www.mtv3.fi/liittyma