[CCF] OH3UU joulutulos

OH3UU oh3uu at welho.com
Mon Dec 27 09:42:30 EST 2004

Moro

OH3UU_SSB_Joulu 195 / 34 / 3310
OH3UU_CW_Joulu    119 / 32 / 2470

Muuten olen sitä mieltä, että  järjestäjän ei tulisi orjallisesti noudattaa "not in the log rangaistusta"

Tiedän taustat, miksi tähän on menty, mutta mielestäni järjestäjällä pitää olla munaa tehdä tarvittavat asiat, eikä turvautua vain pykäliin,  kun ansaitsematonta etua tavoitellaan.

Nyt käydyssä kisassa minulla ei ole yhtään 100 % varmaa qsoa neljälläkympillä. Jos jätän epävarmat qsot pois, niin ei se mielestäni ole oikein vasta-asemia kohtaan jota rangaistaan ja vice versa. Pian lopputulos voi olla negatiivinen, ainakin niillä jotka olivat vain neljälläkympillä.

Aikanaan kun 6LI tätä rangaistuspykälää minulta kysyi, niin ilmoitin, että se on mielestäni väärin. Esitin esimerkin ja Jukka naurahti ja vastasi "Risto olet kiero luonne". Luonteeni on todella vääntynyt muutaman tuhannen lokin tarkastuksessa.

Myös NORA lähetti minulle säännöt etukäteen, mutta silloin en tuota rangaistuspykälää huomannut, joten pieni vastuu sen olemassaolosta on myös minulla.

73, Risto