[CCF] OH3UU joulutulos

Rolf Moberg, OH6KXL rolf.moberg at dnainternet.net
Mon Dec 27 09:54:43 EST 2004

OH3UU wrote:

> Nyt käydyssä kisassa minulla ei ole yhtään 100 % varmaa qsoa neljälläkympillä.

Mitenkäs tuo on mahdollista? Minä esimerkiksi pääsin osallistumaan
lähinnä cw-osaan, mutta sain kyllä varmoja qsoja. Oliko keli hankala tai
mahdoton?

Vai lasketko varmoiksi kusoiksi vain sellaiset, joilta tiedät varmasti
lähtevän lokin tarkastukseen? Sen kummemmin en tunne lokintarkastuksen
kiemuroita. Workin aina kun pääsen mukaan. Ja lähetän lokin myös.

Rolf

--
Vastatessasi viestiini, ole hyvä ja:
- lainaa vain oleelliset rivit, poista ylimääräiset