[CCF] OJ0 talvipeditio

Patrik Willfor oh6gdx at gmail.com
Fri Dec 31 05:07:46 EST 2004

On Thu, 30 Dec 2004 16:54:22 +0200, jukka.klemola at nokia.com
<jukka.klemola at nokia.com> wrote:
> Terve,
> Monet lupailivat viime kesänä talvipeditiota Märketille.
>
> Milloin se on että saan kerrottua kavereille jenkkeihin ja
> jaappaniin..?
>
> Vai pitääkö kertoa että suomalaiset eivät teekään lupaamaansa peditiota?

Talvipeditiota en ole luvannut, WWYC:n kanssa suunniteltiin peditio
OJ0YC SAC SSB:hen, mutta ihmisille tuli koulua/töitä yms vastaan ja
lopussa olin vain minä jäljellä. Nyt ovat "varmoja" nakkeja KU5B,
M0CLW, OH6GDX ja DJ7EC. Ja ajankohta on IOTA 2005. Pedition
Internetsivut uudistetaan piakkoin uudella tiedolla.

että semmosta täältä päin. Muitakin peditiosuunnitelmia on tainnut
olla, mutta niistä en osaa sanoa.

terv
Patrik
oh6gdx/oj0yc