[CCF] SAC- lokit

OH2OT (Keijo Koskela) oh2ot at sral.fi
Wed Mar 24 11:01:57 EST 2004

Tuntuupa tuo aika muuttuneen kovin kiireiseksi.
Tarkistin itse aikoinaan SAC:n lokit. Oli molempia modeja täysi iso jätesäkillinen...
Sellaisissa ne minulle tuotiin...  Kaikki oli paperilla siihen aikaan. Piti opetella lukemaan tunnetun SM3-aseman käsialaakin...
Kävin kaikki kusot läpi yksin ja vertasin vasta-aseman lokiin, jos sellainen oli olemassa.
Poistin kaikki täysin mahdottomat kutsut ja laskin pisteet uudelleen.
Tammikuun lopussa homma oli valmis, mutta bandille ei sinä aikana paljon ehtinyt.
Totesin, että olen oman osani talkootyöstä tehnyt.
Olen sitä mieltä, että kunkin kilpailumiehen velvollisuuksiin kuuluu hoitaa yhden SAC:n lokien tarkastus - vähintään toisen moden..
Lokien tarkastus avaa kummasti silmät lokintarkastajien työtä kohtaan.

Keke OH2OT