[CCF] LY asema ja XF4IH.... kuvitelma

jari.jokiniemi at nokia.com jari.jokiniemi at nokia.com
Wed Mar 24 12:11:08 EST 2004

Kaipa pileupin pitäjillä yleensä on hyvä tahto ja pyrkimys olla liikoja levittämäti.

Mutta kun maailma kaatuu niskaan ja puikoissa on yhden aseman voimin jotakuinkin kokemattomia operaattoreita satunnaisin ajanjaksoin, niin eihän se pile vaan kerta kaikkiaan pysy kasassa.

Vaikka sunnuntaiworkkijat ovatkin täysin oikeassa sanoessaan olevansa kaltoin kohdeltuja ison pilen kaatuessa päälle, niin taas kerran tässäkin suvaitsevaisuudella ja sen päälle lisätyllä armollisella anteeksiannolla pötkii pitkälle. Eihän noita megapeditioita kuitenkaan yhtä aikaa kovin montaa ole.

Revilla Gigedon viimeisin suoritus ansaitsee mielestäni kunniamaininnan erityisen surkeasta yrityksestä. Kolme asemaa piti olla yhtä aikaa äänessä. Operaattoria oli oikein joka sormelle. Luulisi edes yhden ymmärtävän jotain radiokeleistä ja osaavan opastaa muita. Jos olisivat onnistuneet pitämään edes yhden aseman yötä päivää äänessä, niin luultavasti myös täältä Pohjolan perukoilta olisivat minun kaltaiset pikku pyssyt saaneet pidettyä edes sen yhden yhteyden.

-Jari, OH3BU