[CCF] FWD: SM Vinner landskampen SAC 2004?

jukka.klemola at nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Tue May 18 03:30:52 EDT 2004

Loki talosta kolme parhaasta.

Viime vuonna suomalaisia oli bandilla kyllä nin
että oltaisiin tuplattu ruotsalaisten skoore.

Syy miksi meni tiukille ja mihin ruotsalaiset nytkin
luottavat, on selkeästi se että suomalaiset eivät lähetä
lokiaan.

Skoren maksimointi:
Kaikkein tehokkainta on workkia single op multi band luokassa.

Jos workkii vaikka kolmella bandilla yhteensä noin 10 tuntia
niin tulos on samaa tasoa kuin parhaitten stakkeja käyttävien
single bandereitten skooret.

Syy on yksin kertoimissa ja siinä että 10 tunnin workkimisen
lisäksi ei enää paljoa kusoja saa.
10 tuntia kannattaa jaksottaa omien ja perheen tarpeitten mukaan.

Ohje tulee elokuun RA:han.

Ja toive että lokit lähetettäisiin.

73,
Jukka