[CCF] 2003 cqww cw tulokset?

jari.jokiniemi at nokia.com jari.jokiniemi at nokia.com
Tue Nov 23 03:00:06 EST 2004

Lukijatutkimukset kautta maailman kautta lehtien ovat vuosia ilmaisseet sellaista, että ei niistä kilpailutuloksista kovin moni ole kiinnostunut.

QST:n päätelmä tästä oli, että otetaan tulokset pois ja laitetaan lässynlässyä kilpailujen ihanuudesta tilalle. Ennustan, että muutaman vuoden kuluttua mitataan, että tarinoinnista kiinnostuneita on vielä vähemmän, kuin mitä oli tulosten lukijoita. Nykyiset QST:n kilpailutarinat ovat sellaista roskaa, että minun on vaikea käsittää aktiivikilpailijoiden niitä sietävän. Mitä lie tarjoavat tavoitelluille uusille nuorille. Tuskin mitään, mitä ei saisi ihan puhtaasta mainoksesta. No eipä ole ainoa asia, jolla Ameriikan liitto on onnistunut karkottamaan murskaavan enemmistön sikäläisistä amatööreistä jäsenkuntansa ulkopuolelle.

CQ joutuu tienaamaan leipänsä vapailla markkinoilla ja siten päätteli, että paree jatkaa julkaisua, kun niitä kuiteskin edes jokunen lukee.

-Jari