[CCF] WPX awardit

Tomi Ylinen tomi.ylinen at six.fi
Mon Apr 4 05:42:14 EDT 2005

Kontestihomma on pääasiassa kalkkeutuneiden tai hyvää vauhtia kalkkeutuvien harrastus. Sen mukainen on uusien ajatusten ja toimintamallien vastaanottokyky.

Suoritteiden määrä on myös suhteessa tekijöiden määrään. CQ:n kontestit kalskahtavat komealta mutta taitaa olla käytännössä aika pieni porukka mikä työn tekee.

t OH6EI, nimimerkki jo 27 vuotta samaa tahkoa pyörittänyt (ja tällä hetkellä siihen aika kyllästynyt).

PS. Mitä järkeä on esim QSL-korttien lähettämisessä internetin aikakaudella?