[CCF] WPX awardit

Kari Ahokas ahokas at tkukoulu.fi
Mon Apr 4 06:58:34 EDT 2005

No eikös se ole vaan komiampaa kun saa oikein virallisen pahvin kuin että itse
tulostelee. Saati sitten jos onnistuu pääsemään puupalikkakantaan kiinni...

Ite olen vasta reilut 20v samaa tahkoa pyörittänyt, mutta silti vaan lämmitti
mieltä kun postista vihdoin ja viimein (viive johtui tällä kertaa muusta kuin
CQ-komiteoista) putkahti kaunis puukalikka VP5X-reissusta syksyltä 2003. Siinä
on muuten mainio esimerkki siitä että ihan hanuristakin olevalla tuloksella voi
päästä kalanperkuulaudan omistajaksi, kun vaan kilpailuluokka ja -paikka ovat
oikein valitut! Niin ja avokätinen isäntä joka maksoi ylimääräiset kalikat
(kaikkiaan 5 kpl) omasta pussistaan.

73 Kari OH3RB

P.S. Kun on riittävän huono kisaaja niin se harvoin saatu palkinto tuntuu
sitäkin kivemmalta!