[CCF] WPX awardit

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Mon Apr 4 09:43:55 EDT 2005

> OH3BU kirjoitti:
>
> No on.
>
> Mutkun ei saa.
>
> Muistan RA-lehden kansikuvan vuodelta 1969 tai niiltä main.
> Silloin jaettiin oikein isoja ja juhlavia pokaaleja. Joitain
> vateja jaettiin onnellisille voittajille oikein
> suurlähettiläiden kautta.

Tulepas joskus SRAL kontestifoorumille.
Siellä on toisinaan pokaaleja enemmänkin jaossa.

Niistä on kuvia RA:ssakin.

OH3YI, OH3UU ja OH6A saivat 2004 kilpailuista suurimmat
pokaalit.

2004 SRAL ei säästösyistä tehnyt oikein mitään palkintoja.

Olen nyt puuhannut SAC 2003 palkintoja jakoon.

Sen jälkeen tulee 2004 KS Sainio.
Saattaa olla että KSS 2005 palkinnot ovat jo leirillä.

> Kunniakas voitto se kuitenkin on, vaikka olisikin
> kalanperkuulauta postina.

Lauta on paljon järjestäjäystävällisempi.

> Onnittelut kalanperkuulaudasta.

Niitä saa kun osallistuu täysillä.

> Vuodesta 1969 tuleekin mieleeni, että haluan ostaa
> Radioamatöörin vuosikerrat 1950-1959 mieluiten kolmiosta
> pääkaupunkiseutu - Lahti - Somero ja suht edullisesti.
>
> -Jari, 050-517 6084

Liiton tilinpäätökset ovat niissä sitten vanhoina markkoina
kun niin vanhoja matoja kaivelet.

73,
Jukka