[CCF] WPX awardit

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Mon Apr 4 09:43:51 EDT 2005

CQWW haluaa pitää kontestit jenkkihyppysissä.
Suomalaiset hang-around jäsenet on ulostettu sisäpiiristä.

> (WWYC:lle CQWW kyllä lupasi paikan kontestikomiteassa, mutta
> se taisi olla jonkun kännipäissään Daytonissa tekemä
> lipsahdus, kun sen koommin siitä ei mitään kuulunut)

Ei mene läpi nykysakilla.

> Kaikki EIVÄT ole kalkkeutuneita, tuollakin on yli 500 alle
> 30-vuotiasta kontesteria!

Niin mutta kun ne nuoret eivät edes... eivätkä ne ole edes jenkkejä.

Jos joku onkin, eihän sillä edes... Eikä se ole..

> 73, Timo OH1NOA

Kannattaa muistaa että CQ organisaatio on Osakeyhtiö.
Siellä on ihmisiä töissä.

Jos SRAT järjestäisi muutaman kontestin vuodessa ja pyörittäisi
lehteä ynnä olisi joku vuosi sitten yrittänyt pyörittää toistakin
lehteä ja sitten joutunut lopettamaan sen toisen lehden kun rahat
eivät riitä, saattaisi Suomi Activity Contest olla samanlaisessa
tilassa.

CQ kontestit ovat huhujen mukaan olleet myynnissäkin mutta
hinnasta ei oltu päästy lähellekään sopua.
Jos sen kontestin joku ostaa, on jännä nähdä millaiset
osallistumis ym. maksut siihen laitetaan.

Vai pärjäisikö edelleen lehden tuloilla ja joillakin awardi-
lahjoitusvaroilla.
En tiedä olisiko lehden saanut siinä kaupassa mukana.

K2MGA ei katso tätä showta enää kolmea auringinpilkkusykliä, eli
muutoksia on pakostakin tulossa jossakin vaiheessa.

Russian DX on suurin aito kansainvälinen ei CQ-kilpailu.
Se saattaa vallata alaa kuten olen pari vuotta sitten alkanut
kertomaan eri foorumeilla.

ARRL DX on tietenkin suurin kansainvälinen kilpailu joka on siten
epäaito että siinä ei työskennellä kaikkia maita ja maanosia.

Painopiste on jossakin ja sitä ei edes WAE kovinkaan äkkiä siirrä.

Russian kontesti saattaa olla suurin kilpailu 2020, veikkaan.
Tai sitten jenkit selviävät CQ organisaation sukupolvenvaihdoksesta
kunnialla.
Toivottavasti siinä murroksessa saadaan takaisin ulkomaalaisväriä
CQ komiteaan.

Komiteassa olleiden joidenkin ei-jenkkien tekemiset lienevät syynä
koko sakin ulostamiseen.

73,
Jukka OH6LI