[CCF] Vast: Re: Yliajetut ym. kotimaan kisoissa

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Sat Dec 10 14:24:08 EST 2005

R.

>Vaan ilmio jota kuvasin on totta niin kotimaan kuin muissakin
>kisoissa. En tahdo olla oykkari, niinkuin Veikko sanoit - vaan
>realisti vallitsevan tapakulttuurin ja kisakayttaytymisen
>suhteen.

Mulla saattoi joku lause jäädä lukematta.
En ole huomannut että jotakuta oltaisiin syytetty jostakin.

>En halua olla niiden joukossa, jotka ovat kilpailussa
>kuin "norsu posliinikaupassa", mutta silti, vahvemman laki
>toimii, tahattomiltakaan ylilyonneilta ei voi valttya. Contest IS!

Niin se on.
Joittenkin asemien / operaattoreiden kanssa se tahattomuus on kyllä melko toteennäyttämättä eli se tahallinen runttaaminen taitaa muuten olla joittenkin tavoitteena.

Minä olen pitkään toiminut niitten kanssa niin että ne eivät pääse minun lokiini.
Tiedän että muutama suomalainen vakavasti kisaava hamssi toimii samalla tavalla.
Jos lahkeet paukkuvat liikaa, saa paukkua muualla.

>QRP-nakokulmasta katsoen elama on ainaista luopumista ja
>periksi antamista jossain suhteessa...jos ei kusoa tule niin
>ei tule.  QRO-mies matkustaa raketilla, kukapa haluaisi
>liikkua hevospelilla ja yopya kievareissa?

On niitä sellaisiakin QRO miehiä jotka eivät potki pienempiään.

Kaikki eivät siihen sakkiin mahdu ja niistä tunataan ohi.

>Jos haluaa tuloksia (Suomesta), on rakennettava iso asema ja
>ajettava taysilla.

Ja reilusti.
Jos haluaa kaikki lokiinsa, reilu peli auttaa.
Jos fuulaa tai tönii tarpeeksi, skore alkaa laskea, tai ainakin skore on pienempi kuin se voisi olla.

>Jos haluaa paperia, on metsia hakattava. Tyolaisjoukoille ei
>ole tyota ilman pahanhajuisia tehtaita. Ja jos haluaa naudan
>sisafiletta, on lehma teurastettava. Niinpa siis lehman on
>luovuttava elamastaan, jotta ekovihreat saisivat palapaistia
>yliopiston kuppilassa.....:-)

!

40 bandi laajenee.
BroadCast-Goljatti antaa meille hiukan paististaan.
Luopunee melkein koko lyhytaalloista alle kolmessa auringonpilkkusyklissä.

Sitten on tilaa.

>Hyvaa Joulua,
>Kari OH5XT

XMAS !