[CCF] N1MM/MMTTY -ongelma- vai oliko sitä?

Pertti Paalanen pertti.paalanen at epproject.inet.fi
Thu Dec 29 11:19:01 EST 2005

>Näpertelen tässä otsikossa mainitun yhdistelmän asetuksia paikoilleen,
>mutta {EXCH} -numeron kanssa on ongelmia. Saan lähtemään kyllä 1, 2,
>3... etc ihan ok, mutta kun haluaisin lähettää 001, 002, 003 etc...
>Tähän kai on joku säätö jossain mutta missä? Useimpiin kisoihinhan pitää
>olla numero nimenomaan kolmimerkkinen?

Minäkin joskus moiseen tarkerruin, ihan tällä palstalla.
Olin sitä mieltä, että sanoma on väärin jos siitä puuttuu nuo nollat.
Minulla vakuutettiin että toiset ohjelmat vaan antavat niin,
joten lokien tarkastajatkaan ei siihen kuulemma ole puuttuneet.
Kaikissa kisoissa sitä juoksentelevaa numeroa ei edes ole.
Itse ongelman poistoa, en ole edes yrittänyt perehtyä.

73 Pertti, OH5TQ
DX-harrastaja, ammattilaisten kisoissa