[CCF] N1MM/MMTTY -ongelma- vai oliko sitä?

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Thu Dec 29 11:51:36 EST 2005

TR softassa on termi leading zeros.
N1MM:ssä on käsittääkseni samantyylinen termi.
En tiedä valikkoa, mutta kyllä se sieltä löytyy kun hakee .. Veikkaan.

Jos ei löydy, siitä ei tarvitse huolta kantaa mitä tuollaisesta asiasta kisan säännöissä sanotaan. Noista ei olla tietääkseni missään ketään rangaistu vaikka jopa SAC:ssä eri asemat toimivat kuka mitenkin.

Pääasia on että sanoma menee perille.

73,
Jukka OH6LI