[CCF] N1MM/MMTTY -ongelma- vai oliko sitä? -Oli se juu...

Juhani Tolonen juhani.t at iki.fi
Sat Dec 31 08:08:35 EST 2005

jukka.klemola at nokia.com wrote:

> TR softassa on termi leading zeros.
> N1MM:ssä on käsittääkseni samantyylinen termi.
> En tiedä valikkoa, mutta kyllä se sieltä löytyy kun hakee .. Veikkaan.
>
> Jos ei löydy, siitä ei tarvitse huolta kantaa mitä tuollaisesta asiasta kisan säännöissä sanotaan. Noista ei olla tietääkseni missään ketään rangaistu vaikka jopa SAC:ssä eri asemat toimivat kuka mitenkin.
>
> Pääasia on että sanoma menee perille.

Kiitokset kaikille osallistujille. Asia on nyt kunnossa ja tulevina
viikonloppuina ajetaan ryttyä anodit punaisena.

Siis arkistoonkin tiedoksi jos joku samaa juttua vielä joskus etsii:

Config--->Config ports, telnet..etc -->Function keys--> Send leading
zeros in serial numbers kohtaan "täppä"

Kiitokset ensin ehtineelle 6ct:lle copypastesta.

Ongelma oli sinänsä oikea, vaikka oh6xx sitä epäilikin. Tuoreella
lisenssillä ja minimaalisella kilpailukokemuksella ei sääntöjä sovelleta
tai venytellä. Jos säännöissä jotain lukee niin se asennossa seisten
toteutetaan ja ollaan tyytyväisiä että edes joku vastaa. Jos mulle
joskus vaikka parta kasvais ja elämänkokemus kertyis niin sitten saatan
jättää ne nollat pois :)

Tavataan huomenna konekirjoituskilvassa kaikkien nollien kanssa.

--
Juhani - OH8JT