[CCF] K S Sainio

Pertti Paalanen, OH5TQ pertti.paalanen at epproject.inet.fi
Sat May 21 13:57:46 EDT 2005

En tiedä tänään käydystä K S Sainiosta muuta kuin Ari OH5DX kommmentin.
Kuulun siihen suureen 80% massaan, jolle on ihan sama olenko mukana vain en.
Olin kisan aikana abt 5 metrin päässä rigeistä, askaroimassa kevät puuhia.
Clusterin ruudulla vihjeet valuivat, useita minuutissa, kehnot hf-kelit.

Olin autuaasti unohtanut K S Sainion, kuukauden lopulla olin sitä
workkimassa.
Bulletiinin luin vasta kisan jälkeen tarkemmin, olihan siitä K S Sainiokin
mainittu.
En olisi pahastunut vaikka "joku" jopa olisi fin-hamillakin siitä
muistuttanut, tuskin se olisi osallistujien määrää vähentänyt.

Pertti, oh5tq