[CCF] K S Sainio

Jouko Häyrynen jouko.hayrynen at kolumbus.fi
Sat May 21 17:19:28 EDT 2005

Voisikohan olla?
a) formaatti vanhentunut
b) ajankohta ihan väärä nykyhamssin pirtaan/muihin aktiviteetteihin
c) kotimaan kontestikalenteri/määrä/laatu epäsuhtainen kilpailijoiden
määrään/fokukseen

Kontestijuttu on yhä kansainvälisempi, ja siltä areenalta löytyy joka
viikonlopulle jokin kisa.
Ehdotan "mixed"-luokkaa SRAL:n kisaohjelmaan: esim. 2kpl kotimaan kisoja ja
2kpl kansainvälisiä mittelöitä.

"KS Sainioita" uusi luokka ei välttämättä pelasta. Jos ei kiinnosta
kevätkiireissä rykäistä kotimaan kisaa, niin ei sitten.
- taidan kuulua myös heihin, hi.

Iloista kesän alkua - ainakin mastossa taas tarkenee propata talven
vaurioita!

cheers
Jouko / OH1RX