[CCF] Ensi viikonlopun kontesti odottaa ...

jari.jokiniemi@nokia.com jari.jokiniemi at nokia.com
Mon Sep 19 04:04:52 EDT 2005

Ei hätiä mitiä. Jollei ole PY0S:ää tähän mennessä workkinut, niin ei varmaan ole antennit sillä tasolla, että kusoa tulisi SAC SSB:nkään aikaan. Olen melkein joka aamu yrittänyt kytätä sitä. Kerran parhaimmillani kopitin jopa 70-prosenttisesti ihan parikin minuuttia. Sinä piditkin yhteytesi ok juuri silloin.

Ja KH7-jakeluun on kanssa ihan turha lähteä jollain matalilla dipoleilla pedition alussa, olipa kisa päällä tahi ei..

-Jari, OH3BU