[CCF] Ensi viikonlopun kontesti odottaa ...

jukka.klemola@nokia.com jukka.klemola at nokia.com
Mon Sep 19 06:47:26 EDT 2005

Isompi 'SAC DX' kontesti yksinkertaisesti vaatisi sen verran enemmän että se putoaisi lähes kokonaan Suomen järjestettäväksi siten että 90% organisaatiosta olisi suomalaisia.
Ehkä 1-2 Tanskasta, 2-3 Ruotsista ja 0-1 Norjasta .. Luulisin.

Sellaisen työmäärän pyörittäminen työnkaltaisena organisoituna toiminteena ei ole osallistuvan henkilöstön osalta stabiili, eli varahenkilöt pitää löytää ennen ensimmäistäkään käytännön implementaatiota jonka voisin hyväksyä tai esittää pohjoismaisille kollegoille.

Muistakaa että Suomi on hävinnyt SAC 2004 kilpailun ja rumasti.
SSB osa hävittiin erityisen rumasti .
Ensi viikonloppuna on mahdollisuus korjata tilanne ..
Tai itse asiassa sen ensi viikonlopun jälkeen LÄHETETÄÄN NE LOKIT.

73
jukka