[CCF] Ensi viikonlopun kontesti odottaa ...

Juha Rantanen oh6xx at sral.fi
Mon Sep 19 06:59:03 EDT 2005

----- Original Message -----
From: <jukka.klemola at nokia.com>
To: <oh6xx at sral.fi>; <CCF at contesting.com>
Sent: Monday, September 19, 2005 1:47 PM
Subject: Re: [CCF] Ensi viikonlopun kontesti odottaa ...

> Isompi 'SAC DX' kontesti yksinkertaisesti vaatisi sen verran enemmän että
> se putoaisi lähes kokonaan
> Suomen järjestettäväksi siten että 90% organisaatiosta olisi suomalaisia.
> Ehkä 1-2 Tanskasta, 2-3 Ruotsista ja 0-1 Norjasta .. Luulisin.

Todennäköisesti näin, sitä ei käy kiistäminen.

> Muistakaa että Suomi on hävinnyt SAC 2004 kilpailun ja rumasti.
> SSB osa hävittiin erityisen rumasti .

Siis täh? Onko sinulla jotkut deluxe tulokset tiedossa, mitä ei ole
tavantallaajalle jaettu. Vaikka kuinka luen
http://www.sk3bg.se/contest/res/r04saccs.htm sivun yläosaa en ymmärrä minkä
Suomi hävisi paitsi lähetettyjen lokien määrän?

> Ensi viikonloppuna on mahdollisuus korjata tilanne ..
> Tai itse asiassa sen ensi viikonlopun jälkeen LÄHETETÄÄN NE LOKIT.

Jep, jep!

Juha OH6XX