[CCF] OH2KI: Contesting practises (QSP via OH0XX) III

Erkki Heikkinen erkki.heikkinen at pp.inet.fi
Mon Apr 2 13:58:48 EDT 2007

Tässä linkissä ei kontesteista juuri puhuta, mutta se on tosi hyvä
yritys pelastaa edes normaalista workkimisesta se mitä pelastettavissa
on:

http://www.on4ww.be/op.html

Samanlainen "pikaopas" olisi varmaan tarpeen erikseen kontestihommiin?

Vaikka taitaa olla niin että "aika entinen ei koskaan enää palaa"...

Nimim. "Vanha salasähköttäjä Heikkinen"