[CCF] Tri Bander luokka.

oh6rx at netti.fi oh6rx at netti.fi
Sat Dec 8 15:09:59 EST 2007

Hei,

ajatuksesi olivat hyviä! Viitaten esim Ilkan aikaisemmin
esittämiin näkemyksiin CCF:n tarjoamista palveluista jäsenistölle,
kun niitä joku tivasi. CCF toiminta = Jäsenistön aktiivisuus.

Nykyhallitus on kiinni työelämässä voimakkaasti, eikä ehdi nykyisten
rutiinien pohjalta (SRAL yms tahot, SAC2007) tuottamaan jäsenistölle nykyistä
enempää lisäarvoa.

Haluamme heittääkin "pallon" takaisin jäsenistölle ja heidän aidolle huolelle
ja konkreettiselle halulle parantaa kansallista kilpailuosaamista.

Tässä on siis konkreettinen kehitystoiminnan paikka. Täten siis CCF etsii
asian eteenpäin viemiseksi projektipäällikköä, halukkaat ilmoittautukoot allekirjoittaneelle/CCF hallitukselle.

Taannoin kun etsimme leveyttä statistiikan saralla, ehdokkaita
oli tasan "puolikas". = Jokainen Peiliin katso.

Toisin sanoen, "diskuteeraus" ei vielä vie paljon asioita eteenpäin. Se kun
kokee piston iholla, ottakoon haasteen vastaan. Hallituksen tuki on selviö.

Homma lähtee meistä kaikista!

ugh!

73
J-P, -6RX

Risto <oh3uu at welho.com> kirjoitti:
> Moro
>
> Tässähän CCF voisi tehdä profiilin korotuksen.
> Meillä on vain 3 - 4 kansainvälisen tason omaavaa operaattoria, jota ovat alle 50 vuotiaita.
> Hekin ovat suurelta osin siirtyneet kilpailemaan ulkosuomesta.
>
> Kansallinen kilpailu kotiasemilta on retuperällä.
> Kaikki merkittävät kilpailusuoritukset tehdään kerho/superasemilta.
> Missään ei käydä edes keskustelua kansallisen tason kilpailemisesta.
>
> Testaa itsesi kopituskontestilla.
> Kirjoita muistista paperille, ketkä olivat SOMB  CW ja SSB Top Ten:ssä vuoden 2006 SAC:ssa
> [...]

Saunalahti Iso G - 50 Gigatavua nopeaa ja varmennettua verkkolevyä tiedostoillesi. Kokeile ilmaiseksi!
http://isog.pp.fi