[CCF] CQWW kilpailuntiimoilta

Pertti Paalanen pertti.paalanen at epproject.inet.fi
Tue Dec 2 13:01:47 EST 2008

>Takaisin tarinan alkuun. Sunnuntai iltana klo.19.16 - 1919
GMT ilmestyi N1MM bandimapille punaisena perän
>jälkeen 3A2MD, T77C ja HV1A. Herran jestas, niin monta
puuttuvaa - ajattelin - kämmenen pohjatkin siinä jo
>kostuivat. Kutsujia oli tietenkin leegioittain. Kaikille
oli yhteistä, että  RL3A oli spotannut kutsut ja
>UA3SAQ kutsui tauotta olemattomia asemia, vaikeuttaen
tahallaan kyseessä olevien asemien kopitusta.
> OH2VB / Veka

Tälle näytelmälle on lisää
todistajia/kuulijoita/katselijoita, itse asiassa oliko niitä
vihjattuja asemia sillä taajuudella olenkaan, ei ainkaan
pitkään.

73, Pertti OH5TQ
http://oh5tq.blogspot.com/