[CCF] 6Y1V korteista

Ahokas Kari kari.ahokas at turku.fi
Thu Dec 11 13:33:09 EST 2008

Hyvät hamssiveljet,

Olen printannut kaikki OH-kusot jotka 6Y1V-lokista tähän päivään mennessä löytyvät ja laitan ne seuraavaan byroollähetykseen, joten älkää suotta lähettäkö minulle korttejanne. Vastaisuudessakin kuittaan kaikki OH-kusot automaattisesti byroon kautta jos vaan kärsivällisyyttä teillä piisaa...

Kiitos kusoista 6Y1V-tiimin puolesta, viimeistään maaliskuussa asema on taas äänessä..

73 Kari OH3RB

P.S. Pahoittelen että jotkut saavat tämän viestin kahteen kertaan mutta koitan tavoittaa mahd. monia kanssatovereita..