[CCF] Oppimista ukrainalaisilta

Arvo Helenius heleniusa at kolumbus.fi
Thu Dec 25 16:18:56 EST 2008

Juha Rantanen kirjoitti:

> Hyvä Göran,
>
> Onneksi en enää nykyään provosoidu turhanpäiväisistä suunsoittajista.
> Aiemmin kun tein niin minulta saattoi tulla mitä sattuu tekstinä
> maailmalle. Nyt voin vaan todeta kuten kirjoitin otsikossani:
> ukrainalaisilta olisi oppimista.
>
> Totta, SM3CER julkaisi claimed tulokset 18.12. Hieno juttu sinällään,
> mutta samassa ajassa ukrainalaiset julkaisivat viralliset tulokset.
> Siinä on se ero. Ainakin täällä susirajalla ero on huomattava. Mitenkäs
> siellä etelämmässä?

> [...]
Odottavan aika on pitkä...???

Eikö hyväksi tulospalveluksi riitä, että edellisvuoden tulokset tulevat
Hyvissä Ajoin ennen seuraavaa kontestia???
Tulevaisuudessa reaaliaikainen tulospalvelu on mahdollinen, eli
näyttöpäätteessä on Sininen ja keltainen viiva, eli kumpi johtaa!

Jos neukut saavat omat konkursonsa viikossa, onko tämä verrokki SAC:hen?
SM3CER sivulta on luettavissa, että tuloslaskenta on vielä kesken.
Pitää olla varma, että tulos on oikein, muutoin isoimman herneen
kauppiaat saavat tuoteitaan kaupan.

3cv