[CCF] Joulukisan loki

Petri Keskinen oh3mep at radiola.fi
Wed Dec 31 02:18:31 EST 2008

oh2ma wrote:
> Antakaapa vinkki mikä olisi sujuva tapa tuottaa (mikä softa ja asetukset)
> tarkastusta varten joulukisasta lokifile? Tuli ajettua vanhan ajan
> tyyliin ruutupaperille...

Moro,

Excel on ihan hyvä. Jos sen käyttöön on tottunut, niin muutamalla makrolla
saa helpohkosti syötettyä sen satakunta kusoa. Niin mä ainakin tein joskus
kun xyl jotain kotomaan kisaa viimeksi workki. Nykyisen joulukisan
säännöistä en tiedä, mutta ainakin ne "kiertävä sana"-raportit sillä saa
helposti.

73 de pete
oh3mep

-
Everything will be OK in the end. If it's not OK, it's not the end.